And they were all yellow!

jag har ju glömt att berätta det roligaste ever igår! jag får ont i kindpåsarna bara jag tänker på det! ni kommer nog inte få så ont för man måste ha beskådat situationen med egna ögon för att förstå hur brutalt roligt det var!

men iaf! jag körde hem till sara, hittade henne i soffan i vardagsrummet. jag tittade på henne lite snabbt (haha) innan jag slog mig ner och tittade på tvn. min första snabba tanke var "oj, vad sminkad hon är". när jag studerat henne lite till insåg jag hur gul hon var i hela ansiktet. jag tänkte att hon nog fått lite fel foundation och sa ingenting. sen tänkte jag, men hur fan kan hon inte ha märkt att hon är gul som en banan? hon kanske är sjuk! gulsot! omg! efter kanske en halvtimme kunde jag inte hålla mig när gulsotstankarna kommit:

jag: asså sara, vet du om att du är helt jävla gul i hela huvudet?!
sara: va? gul? sluta titta på mig!

hon gömde sig bakom sin tröja och fortsatte kolla tvn.

jag: asså jag är seriös! du borde kolla dig i spegeln. du är helt sjukt gul! jag menar allvar nu asså! det ser inte klokt ut! gå och titta dig i spegeln!

sara tänker på gulsot och skuttar bort till spegeln. skrattar och säger: hahhaa, omg! det syns ju t.om från långt håll!

OM det gjorde! ALDRIG sett en människa så gul i ansiktet! HAHAHA!

tydligen var det ngn kräm hon tagit på skolan. sweetie, använd inte den igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0