dear john

shit va det kokar på mitt rum! det är inte för att jag är så het utan för att jag har legat på ett kuddberg i min obäddade säng och lipat tittandes på dear john med en brännande dator på magen. plus att jag slängde de högtempererade nytorktumlade lakanen i en hög på sängen för att svalna. då kanske ni tänker att de svalnar fortare om man breder ut dem och inte slänger dem i en hög. då kan ni sluta tänka så mycket.
det är jobbigt. jag blir så fruktansvärt varm när jag gråter! med en kokhet dator på magen blev den där fräscha duschen som bortblåst! jag kanske skulle sluta gråta så mycket. men det går inte när jag verkligen ser på filmen jag ser på, koncentrerar mig på filmen med andra ord. då hamnar jag i en annan värld och då kommer strömmen nerför kinderna. inte om jag tittar på en komedi kanske men ni förstår. titta på dear john som snart kommer på bio. mmhm. snygga channing tatum med apöronen har ju huvudrollen. jag hade gärna tagit en tugga eller två av den mannen.

det låter som att någon andas/snarkar i min dator? är det normalt?

sov sexigare och mindre ensamt än jag.
puss på magen

Kommentarer
Postat av: Kaussie

dear john har gatt pa bio i evigheter har, men anda har jag inte sett den. ah vad jag vill bia med dig min slirv!! <3

2010-04-25 @ 13:41:24
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0