detta fält måste fyllas i.

trots att tini igår sa att jag skulle äta bort mina bekymmer och joina hennes booty camp så kom jag på idag att jag inte åt en endaste onyttig godsak igår. måste ärligt talat vara första dagen på veckor. jag är ett svin och jag tänker bli riktigt rund och glad med ruttna tänder när jag blir stor. jag tar tillbaka det där. men faktiskt, åt enbart de tre viktigaste målen. frukost (ja, kajsa. JAG äter fortfarande frukost som du tjatade på mig om i flera år), lunch och kvällsmat. inte ens min sockriga jorgubbskräm. inte ens den dagliga varma chokladen från restaurangen. kan vara för att jag låg halvt deckad framför tvn i min säng redan klockan sju. och sov som en stock redan 22.30. jag är fett utmattad och det ska jag fira med sockrig jordgubbskräm!

james: man måste leva gott för en dag kommer vi alla ändå dö. det skulle dock inte förvåna mig om din dag är inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0