different from what you've seen

kan det komma ut lite somriga kläder i affärerna snart eller?
jag tänkte ta avstånd från min tråkiga enfärgade garderob och satsa lite mer på färgglatt och mönstrat och klänningar och sånt feminint som jag inte varit så samarbetsvillig med förut. så come on affärer. bring it!
på vägen hem idag använde jag solglasögon för första gången på nio år. det innebar också att jag köpte ett par innan jag åkte hem. så nu kan jag också se ut som en fluga! fast fett ovant att ha ngt hängandes på näsan och de trycker nog lite väl mycket bakom öronen. men jag tänker inte klaga. än.
jag funderar på att ta steget och klippa av några av mina band runt handlederna också. några måste vara kvar för annars känner jag mig cp med mina fula händer och armar. men vilka? sara har ju gjort de två som nu har blivit skabbigast ( och jag det tredje). det går ju inte för sig? gah.
nu mååååste jag laga mat för jag har varit extremt dålig med matintaget idag. not gooooouuuud!
puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0