eat you later!

den här helgen har ett bestämt tecken!
ÄTA! och äta lite till.
har konstaterat en sak. hur sprängfylld man än är kan man alltid äta efterrätt utan problem. sen kan man fortsätta käka godis ovanpå det. sjukt konstigt. men all efterrätt lägger sig till höger. har jag och faster kommit fram till.

igår spenderade jag kvällen med att äta hos mamma och titta på skavlan. underhållande.
idag spenderades i hässleholm med att äta. sjukt cool restaurang där man fick plocka ihop grönsaker och kött och grejer på en tallrik, gå fram till två snubbar och se på när de wookade din mat. aaaassgod buffé! mmmhm.
man valde även vilken sås man man ville ha på. de var markerade med olika många stjärnor beroende på hur starka de va. de varnade för chillisåsen som skulle vara värst. min underbara kusin valde att testa den såsen. han som wookade tog ett steg bakåt och hostade av ångorna av såsen. verkade lovande. haha. jag bestämde mig för att smaka och det hela blev en utmaning där jag skulle klara av att käka hans mat längre än han själv. han blev röd och började svettas i öronen. jag fortsatte käka och ingen av oss hade dricka kvar. tungan gjorde fysiskt ont och läpparna började domna. jag satt och hoppade i stolen och till slut kom vår roliga servitör och undrade om vi ville ha dricka för det luktade som att vi hade stark mat. vi svarade jaa! när han öppnat colan (as in tagit betalt för den) sa han: den kommer inte hjälpa så mycket som ni tror, haha. den hjälpte inte ett dugg men det visste vi redan.
tillslut mådde min kusin ganska dåligt och gav upp när hans rum började snurra! jag åt upp hans mat. jag brukar inte äta riktigt stark mat så jag är sjukt stolt! jag är slaskhinken i vår släkt. mahama!

lösning för att få bort starkt i munnen: friterad banan med glass! måste vara planerat för boom boom pow och vi var botade.
sen åkte vi hem till farmor och farfar/mamma och pappa/mormor och morfar/leif och gull beroende på vem ni frågar och fikade.
jag har aldrig sett så gravid ut i mitt liv! brutalt hot mama på det! naaat.

faster: skeden är nästan så lång att man kan slå den som sitter mittemot i huvudet med den.
caroline knackar syster mittemot i huvudet med sin sked.
caroline till faster: det gick!

min släkt är sjukt ball! <3

sen blev det bio med syster och tini med ääännu mer godis!

nu ska jag sova för idag ska jag och syster till ikea.

eat you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0