eeeeey miiiiista!

och förresten. 6 filmer för 350 kr känns fint. vindruvor och chips på det är lika med caroline the acnepojke.
lika fint kändes det att tappa påsen med filmerna ut i bussgången när jag somnade. mihimi. nejdå, ingen tittade på mig eller så. och ja, jag somnar exakt varenda gång jag åker buss nu för tiden! galet.

en annan galen sak är att jag ALLTID öppnar ögonen på exakt samma hållplats varenda morgon. kvittar om vi stannar eller bara kör förbi. när jag öppnar ögonen och kollar var vi är så står det ALLTID "Malmö Håkanstorp" på skärmen på bussen. börjar bli ganska läskigt eftersom jag är uppe i säkert minst 30 morgnar nu. varför liksom?

och qinafina, älska att du blir glad av våren. det blir jag också. ett planerat impulsäventyr till göteborg låter ju värsta megabra! lööööv.

Kommentarer
Postat av: tinisvinifini

impuls är det inte, för tanken är redan tänkt nu juuuu ;P mohaha..

ehh. hellre gööötet än NORGE. hata norge. BLÖÖÖÖ. haha

2010-04-07 @ 20:54:07
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0