en bra dag i solen och dammet!

hela 6 personer har läst min blogg idag. riktigt maffigt! i och för sig har jag inte skrivit något så där har vi förklaringen. bloglovin var ett bra påfund som gör att man slipper gå in och kolla bloggarna hela tiden i jakt på nya inlägg. där ser man när någon publicerat nytt. ett tips för er som är lite bakom flötet och inte skaffat det :]

idag har jag varit riktigt glad! sånt gillar vi!
jag och jesper tog tag i oss själva, nu ljög jag. jesper tog tag i både sig själv och mig. jag hade inget val. vi skulle städa akvariet. ojojoj säger jag bara. jag dammtorkade i 2 timmar! trasan blev svart för varje mm man drog den. nog inte städat där sen 1985. blörk. imorgon ska karantänen städas. ujujuj.
skulle egentligen slutat klockan två men dammtorkade till klockan tre då min klokaste vän elin kom för att se alla hemliga rum. elin är fin.

jag måste bara säga igen. jag älskar mina kollegor. de är verkligen de roligaste! vi bara mobbas och retas och jävlas med varandra hela tiden. just the way i like it.
idag satt vi ute och solade igen, så jääävla gött! sen började vi slå sönder plastkrukor och ölburkar med en 5 kg tung "klubba/slägga" vad det nu kan heta. fett roligt hade vi! haha. 

"ni är som ett gibbonpar som plockar löss på varandra och matar varandra med frukt." en av dagens bästa kommentarer! <3

mmmhm. EN BRA DAG! let's keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0