Your favorite fruit is chocolate covered cherries and seedless watermelon ohhh

JAG VILL HA SOMMAR!
längtar tills man kan sitta ute och sola på jobbrasterna. ligga på stranden. kvällsstrandpromenader med kameran. svettiga bilfärder till havet med sara. få lite färg. inte få så mycket färg man hoppades på. svett. lite kläder. bikini. fötterna i sanden.
nu har jag dansat runt i min bikini för att se att den passade. eller asså, man behöver inte dansa för att kolla det. hur kan den också ha blivit liten? äh. jag tycker om den för mycket för att rata den. men kanske får införskaffa en ny. måste ju ändå handla underdel som jag inte äger. ser inte fram emot det.
hittade ett par gamla solglasögonen. de ser nästan bättre ut på än de jag köpte. båda looks like crap i mitt nylle.
jag klippte av fyra band runt mina handleder idag. they looked lite kräp. now i feel like kräp.
ingenting på vänsterhanden och två fina på högerhanden. känns helt naket. jag gillar naket men ändå. ge mig lite finare armar och händer tack. jag vet vad jag mer gillar som jag inte förstod hur folk kunde gilla. hihi.
nu tittade gubben som bor under mig, som just nu räffsar löv, upp mot mitt fönster. undrar om han ser in... för här står jag i bikini. jaja, vascheguuud. inte som tinis underhållarN som inte använder persienner. svenska versionen av naked guy i vänner. hur man tror att ingen kan se en är ofattbart.
jag: "han borde skaffa persienner och en flickvän"
underbart var det när koffe vinkade till honom in his act och han flög iväg och inte vågade sig tillbaka på hela kvällen. lovely stuff.
igår fick jag använda min nya jacka. me like! TUFFT (så som min kära syster säger)
jag inbillar mig att det går framåt för min body med träningen. fast jag tror att det är just det. inbillning. inbillning som bidrar till motivation. man kanske ska ta och träna en liten stund ikväll. har ju inte ont i min knäveckssena längre sen i lördags. den maskinen var not good för mina ben. älska motivation när man äger den!
jag längtar tills majsfälten är gula och jag och sara ska ha photoshoot. det blir najs! har ju väntat på det i typ två år minst. minnet är bra men kort.
"sara säger:
 att vi ska fota dig med en pinne i gumpen!
hasse säger (17:31):
 HAHA! men gud va mysigt!
sara. säger (17:31):
 jag vet!  :D
sara. säger (17:32):
 undrar var vi kan hitta en skog....
 där jag ska jag butfucka ditt corpse med pinnen!
 mo haha wowo iiiiiiih! kommer bli asnajs!"
men...
fint inlägg som handlade om mycket och ingenting.
men...
sara hävdar att jag har en jävla massa tänder i min mun. haha, det kanske jag har! lockar hade jag också. jag saknar skolan med sara. varenda dag men den filuren. vad händer nu. jo, typ månads mellanrum mellan gångerna om man har tur. blö och dubbelblö.

men...
GE MIG SOMMAR PLEASE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0