fortfarande rubriktorka

shit vad vi mobbats och jävlats på jobbet idag. rätt extremt faktiskt. en hel del hemska saker har sagts om mig. synd bara att mycket av det är sant. tur att jag är hemsk tillbaka.
och jag har sagt mindre lämpliga saker omgiven av enbart misstolkande män. mmhm.

- jag i restaurangkön: jag har ont i mina puffkuddar.
jag menade kuddarna man får under fingrarna i handflatan när man arbetar med skaft av ngt slag. inget annat. jag hade skrapat golv med en sån skrapa i en timme och hade fina, röda, onda kuddar i handen. puffkuddar kändes som ett bra namn. men tydligen inte eftersom det blev lunchens samtalsämne.

- jag kommer in på kontoret där det finns tre män och säger : jesper, jag ska visa dig den finaste hyllan du någonsin sett.
di där männen tyckte det var jätteskoj. jag med iof. men jag menade att mitt arbete med att dammtorka en stor bokhylla i 45 minuter var grymt.

yeye, jag måste vandra vidare i ett större perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0