girlfriend in a coma i know i know. it's serious.

tre glada tankar:

att qina också sjunger "po-olly poolly polly polly mus" (som i molly molly mus-barnprogrammet och inget annat)när hon ska sjunga pollysången. det fick mig att skratta för det är inte bara JAG som inte kommer ihåg den riktiga pollysången när det väl gäller!

att min syster också fick mig att skratta när hon tyckte jag skulle leta upp och prova vår gamla gröna spice girls-klänning för att se om den passade med tanken att hon ska ha den på en 90talsfest idag. DEN PASSADE MIG NÄR JAG VAR ÅTTA! älska min syster och hennes idéer! pappa: hur gammal tror hon att hon var? hon kan nog få igenom huvudet men jag tror inte den går över axlarna. men om hon vill ha den som huvudbonad så ligger den i en låda längst in i förrådet. hahaha!

att jag ska köra till min bästaste sara olsson idag! inte sett det snyggot på eviiiiigheter! hon kan få mig att skratta. OM hon kan! <3

Kommentarer
Postat av: Kaussie

petter och jag, vi ar goda vanner fastan vi ar olika.

petter ar hjulbent och jag ar kobent

petter han cyklar och jag kor bil

men en sak har vi gemeeeensaaaamt...: POLLY!

yay, jag kom ihag! :D <3

2010-04-23 @ 11:13:23
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0