give me your hand and you will see

jag sitter fortfarande här. jag vet.
men vet ni?
nej, det vet ni inte.
men vet ni vad? jag tycker ni ska besöka akvariet på malmö museer! inte för att titta på fiskarna men för att beskåda de otroligt fint skrubbade och skrapade rutorna i det storstora akvariet. de var fläckade av kalk och nerkladdade med mygglarver och annat "gojs", som det hette för två år sedan. Men inte nu längre! för jag drog på mig de eeeenorma vadarbyxorna. jag i storlek XX(XXX?)L är brutalt sexigt i can tell you! iförd vadarbyxor tog jag mig mindre smidigt runt i hela akvariet och tvättade och skrapade rutorna. riktigt duktigt för det var minsann inte så lätt för en smidig kvinna som jag. men ack vad stolt jag blev över mitt arbete. tills jag stänkte ner den första rutan med mygglarver vid matning. men det tar jag bort imorgon innan jag skryter för jesper om min heroiska insats.
ni kan få lite bilder bara för att jag inte har ngt bättre för mig.
i min värld där jag steg upp klockan 06 och har varit på jobb är klockan nu 18.00 som den brukar vara. men tydligen är den inte det. känns fel. man borde vara ute i solen.


det går seriöst i en caroline till! hade varit skojigt. och ja, jag har stora blöta fläckar på mina boobs. uppenbarligen kan jag inte skrubba rutor utan att doppa boobsen i vattnet. jag märkte inte ens det. måste vara vadarbyxornas fel.

tonårspojkarna som strävar efter häng! här snackar vi häng! både fram och bak!

join me?


Kommentarer
Postat av: Kaussie

I'll join you babe! Vi skulle latt vara de hetaste manniskorna pa planeten.

2010-04-26 @ 13:03:00
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0