hidden track

egentligen borde jag verkligen inte sitta här. egentligen borde verkligen inte godispåsen stå bredvid mig. klockan är 14.40 och jag har ätit en banan och 3 chokladhavreflarn idag. hoppade lunchen och gick hem en timme tidigare. jag borde verkligen inte sitta här. jag borde laga något att fylla buken med.
kan någon snälla ge mig en stor fet smäll eller en ninjaspark för att jag slutat äta frukost IGEN!? Fan. jag som var så duktig i flera månader. varför ska det vara så brutalt svårt?!

brutalt är mitt nya ord om ni inte tänkt på det redan.

nu kommer jag låta ännu mer cp men jag har ett sug av att bli slagen. jag känner för att bli slagen riktigt jävla hårt! behöver kanske känna att jag lever. jag borde kanske anmäla mig som frivillig slagpåse på någon kampsportsevent? jag vet inte. det är ingen som slår en ordentligt när man ber dem snällt. undrar varför. de får ju faktiskt världens chans att ta ut sina eventuella aggressioner utan att riskera att få något tillbaka.
men nej. jag verkar förbli fysiskt hel & smärtfri.

Kommentarer
Postat av: tini

fråga de som vet. jag slår hårt. oavsett om du vill det eller ej. men du behöver gläääädje!

2010-04-25 @ 15:46:28
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0