införa öronmärkning?

jag älskar entimmessamtal med min kära syster. hon är finast.
tini är också finfin. det är en jäkla tur för världen att hon också finns faktiskt.
(nu ska inte alla som inte nämnts här ta illa upp. ni förtjänar också en plats men alla får inte plats i bloggen).
sen älskar jag att vissa av hennes skruvar är lösa också, mohaha. lite som mina.

tini säger:
jag lovar att inte sno fler strul (A)

hasse säger:
strul = drägg = inget att ha

hasse säger:
jag käkar noblesse.

tini säger:
strul= inte alltid drägg.
seriöst. jag ska hitta en odräggig nästa gång. så ska du se. alla är inte monster

hasse säger:
jag vill också hitta en odräggig.
men hur ser man det?? är de öronmärkta?

Kommentarer
Postat av: tini

nu tror alla att jag är svini, men jaja ;) hihi. är oskyldig som fan faktiskt. ehm i alla fall så ska de öronmärkas. lättast att märka de som är drägg. omärkta är osäkra kort, men värt en chansning kanske.

2010-04-26 @ 22:25:28
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0