Jag e int bitter

JAG E INT BITTER!
nä, nu kör vi!

till skillnad från den jäkeln på vägen som kände för att köra i 70 på 100väg. irriterat hassebarn eller vad? gaaasa. ring din gamla körlärare och fråga var gaspedalen sitter om du blivit gammal och senil och glömt var den sitter. eller ta cykeln and stay away.
jag kanske måste köra runt halva malmö för att komma åt höger och jag må köra fel mellan malmö och staffanstorp trots att jag åkt och kört där miljoner gånger. men jag hittar till betydelsefulla platser som svalöv och billeberga. idag körde jag utan skor och fick förfrysningar istället för försvettningar - man får ge och ta här i livet. min körning skulle gett farbror blå en tår av stolthet. jag körde riktigt fint idag faktiskt.

sara hjälpte mig att ladda ner cleanersak på datorn. den rensade bort hela 1 gb onödigt skräp som internethistorik och sånt. vascheguuud.

jag glömde att ta med en gödselstankfull bil med i beräkningarna när jag längtade efter vår och sommar. muuuums!

smell you later folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0