jag kan spåra aliens med antennen på min axel!

kan folk börja läsa min blogg igen eller? mycket roligare att skriva om det är någon som läser helluuuu!

men jaja, för ni fåtal fina smurfar som faktiskt läser den då och då kan jag avslöja att jag har en antenn som spårar aliens! den sitter på min högra axel! jag upptäckte den för två dagar sen av en slump och bestämde mig för att spara den för att visa jonas på jobbet. det har jag dock glömt. jag hittade en likadan på kinden samma dag men den rök nog antingen under träningen eller under min tvätta-ansiktet-rutin. eller bara när som helst. tänkte spara den också. men ja, failure.
den på axeln är väl ungefär 3-4 cm lång och trådsmal. man skulle kunna tro att det är ett sånt där muterat hårstrå som helt plötsligt existerar på nolltid på ett ställe man inte gärna vill ha det och som dessutom är aslångt.
men nej. jag vet att det är en antenn för att kunna spåra aliens. jag vet det.

Kommentarer
Postat av: Sahara

Hahahaha, du är fan muterad hela du!

2010-04-27 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0