jag tänker fortsätta vara en seg råtta och inte en effektiv bäver!

hej,
jag har kommit fram till att det är såå mkt lättare att vara en seg råtta som jag än en effektiv bäver! det lönar sig faktiskt...ibland! alldeles lagom att vänta åtta månader med att hämta körkortet.
bara för att folk tycker jag är en seg råtta skulle jag agera bäver idag. ringde skånetrafiken x3 för att de skulle säga att de bara fått in färgglada mobiler. jag mailade halebop som inte vet vad kundtjänst via telefon heter och spärrade hela fricking mobilen.
OM jag inte hade varit effektiv och mailat halebop och fått reda på att jag kunde spärra själva mobilen mha numret från polisen så hade jag kunnat ha en fungerande telefon om typ 2 dagar. för en utländsk snubbe har hittat den och ringt min moderkaka som ringt min faderkaka som ska hämta den imorgon om snubben var en ärlig typ. MEN nu har jag spärrat mobilen så nu måste jag ha ngt skriftligt avskrivande av ärendet från polisen för att låsa upp den. vilket innebär att jag är utan mobil i säkert minst en vecka.
TUR SOM F****N att han hann leta upp mammas nummer innan jag han spärra mobilen. tack för att mannen var en duktig bäver!
JAG TÄNKER FORTFARANDE VARA EN SEG RÅTTA! OKEJ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0