jag vill äta upp dig!

mitt iq är obeskrivligt litet! det leder till att jag är ett väldigt fint mobboffer!

j: ja, DU behöver mer färg än någon annan.
c: fan va taskig DU är!
j: fan va vit DU är!

jag har suttit ute i solen sammanlagt typ två timmar om man räknar på igår och idag. de två timmarna gav mig ful rödaktig linje efter linnet. blöö. men yey!

åter till mitt iq.
h: jag har druckit sammanlagt...[jag lyssnade men jag minns inte, hihi]
c: jag har druckit sammanlagt ett glas vatten och ett halvt glas vatten.

pratar om vita skor som inte är vita så länge. jag hade blommiga skor på mig.
c: mina skor var också vita innan jag började jobba i dem.
h: ....och sen blev de blommiga?

åh, är hemma i höörshålan. potatis och morötter är i ugnen, färsbiffarna ligger i stekpannan och rabarberna är på kemtvätt efter att ha tappats över hela köksgolvet med ett pang samtidigt som vaniljvispen fint väntar i kylskåpet. eftersom jag var snäll och packade upp mammas matkassar vet jag bestämt att det finns godis och pringles i skafferiet också. mmmm, va hungrig jag ääääär!

ha en bra fredagkväll! det ska jag ha fram tills jag måste pendla hem ikväll. fy bubblan va tråkigt och kaaallt!


Kommentarer
Postat av: Qina

Alltså, jag älskar dig.. Du är så JÄVLA smart!!!

2010-04-17 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0