jag vill se när du nyser.

min dag:
- kollat in en barnförbjuden blogg. hjälp.
- nördat med maffia wars.
- hatat ellos hemsida som inte vill fungera.
- gått till busshållplatsen för att läsa tidningen.
- gått ifrån busshållplatsen när jag läst klart tidningen för att gå till ica.
- speglat mig i mina solglasögon i mjölkdisken. varför har de speglar där? för att jag ska kunna känna mig tuff i brillor!
- tänkt utanför ica att jag skulle köpa polly men kommit ut från ica och glömt det godaste -   pollyn.
- ätit clementiner som faktiskt var goda! kände hur mitt beroende kittlade till.
- stekt kyckling som varken blev bränd, rå eller torr. kryss i taket.
- ätit stekt kyckling i sweet&sour-sås med ris! jag kan inte laga mat så det var en ovan känsla att det blev perfekt!
- funderat på om det är någon annan än jag och min mamma som lagar stekt kycklig i sweet&soursås med ris.
- kommit fram till vad jag vill att sara ska skriva med för "speciell info" när hon anmäler mig till filip och fredriks nya program. hahaha.

"jag som gärna undviker navelludd, också älskar brist på kläder på snyggingar, inte kan vicka på öronen men har lärt mig att vicka på brösten söker en lagom muskulös och sexig hane som kan låta bli att blunda när han nyser. och jag hatar avokado!"

(om du är den jag söker så skriv en liten kommentar till mig)

smell you later!

Kommentarer
Postat av: tini

mihihihi, jag känner en som kan nysa utan att blinka. och det är icke jag. men jag säljer honom icke :P haha

2010-04-20 @ 21:07:12
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/
Postat av: Qina

Hahah...Höll på att kissa på mig av grav när jag läste... DU ÄR UNDERBAR

2010-04-21 @ 13:08:32
Postat av: Qina

Garv skulle det ju då vara:P

2010-04-21 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0