jag vill träffa snowball

jag fick för mig att söka in till fristående kurser. bara sådär. så det gjorde jag precis. tror jag. men man måste väl skicka in sina betyg NÅGONSTANS(??) inom typ en vecka. tog mig 8 månader att hämta ut mitt körkort. vi får se hur det här går.

1 Natur och makt - en global miljöhistoria (malmö)
2 Geologi: Vårt klimat förr, nu och i framtiden (lund)
3 Klimat i förändring (malmö)

lite spännande låter det allt. om jag läser i lund får jag t.om åka på exkursion och peta i torv och åka till köpenhamn för att studera iskärnor. låter väl fett? nu fick jag lite ångest över min prioritet. studera iskärnor och få lära mig att se klimatförändring i marken låter ju faktiskt lite roligare än att få en fördjupad förståelse för samspelet mellan människa och miljö i olika tider och samhällen blabla? att han som ansvarade för kusern 2009 hette snowball i efternamn drar ju sista strået till stacken. lund får bli prio ett. jag vill träffa snowball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0