kvinnan i stolen bredvid

ganska säker på att det faktum att man glömde stänga av datorfanapolin innan man gick hemifrån i regnet är en bra ursäkt att man sitter vid den halv ett på natten när man borde ligga nergosad under täcket. gaaanska säker. men inte hållbar för mina ögon gör ont.
jag och schwester var på bio och såg "farsan". hela bussresan till malmö förutom minuterna jag sov hade jag ångest över hur jag skulle uttala "farsan". väldigt svårt ord för oss skåningar som inte vill låta som skåningar. lösningen fick bli att syster skulle säga det men fan. i kassan stod alison så jag kunde ju inte bara trycka fram min syster och gömma mig bakom. så jag sa det. på något sätt.
farsan var iaf underhållande! jag är lite kär i den där Jan "farsan" Fares. så få ord men ack så skön snubbe.
tummen ner att kvinnorna bredvid mig upprepade varenda mening han sa.
tummen upp för deras skratt som gjorde mig på skratthumör och skrattade mig igenom hela filmen.
tummen upp för de elva kronorna jag hittade på golvet på vägen ut.
tummen upp för skrattanfall med schwester. HB1 lutar sig över min godispåse, tar upp en godis och säger "vad är det här?" slickar tre gånger på den och lägger tillbaka den i min påse. "den var sur".
tummen upp för att jag svarar: jag ska bara låta den torka lite.

jag älskar lukten av regn. mmmhm.
sov sexigt everybody.

- det här måste vi fira!!
- nej inte fira, vi är fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0