me lajkalajka!

tini: äggstra!! äggstra!! hörde på radion att polisen hittat en påskkärring med avbruten kvast kaffebruna tänder och extrema hängpattar irrandes på motorvägen. sänd ett sms så att jag vet att du är ok. hälsningar en bekymrad vän.

HB2: tack för komplimangen hörru! jag ska svinga mina hängpattar mot ditt huvud ikväll så watch out!

älska!

ibland känner jag mig så sjukt dryg i min blogg. har funderat på att lägga ner den exakt 462360 ggr. har ju lagt ner den typ två gånger redan så det kan ju komma en tredje. fast de andra två var det mest för att den blev så grå och tråkig. när jag började skriva den tredje gången intalade jag mig själv att den skulle spegla my happyface och jag tycker fan att jag lyckats assåe! mitt efterblivna happy me har väl avslöjats ganska bra? det är ni som säger till mig att ni tycker om min blogg som får mig att vilja fortsätta dela med mig bits of majself! ni är fabulous!

kaussie:
"Vet du att din blogg är den bästa bloggen som finns? Om du inte visste det, så vet du nu. Den är så fantastiskt rolig! Jag brukar skratta för mig själv så att folk tittar på mig här på biblioteket när jag läser den. Det är liksom vardagliga saker som alla tänker på (eller iallafall du OCH jag!) men som ingen annan skriver om, åh jag gillar det. Och det bästa är att den ju speglar dig. Vilket betyder att du är fabolous!"

tack min älskade, solsugande vattensurfande aussiegirl

Kommentarer
Postat av: kaussie

no worries, mate! <3

2010-04-07 @ 13:48:02
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0