me lav my jacka!

åh, jag älskar min nyinköpta jacka!!! kan det inte bli lite varmare så att jag kan använda den annat än bara springa runt i den stolt här hemma. lite väl chilly ute för kort och halvlånga ärmar kanske! den är ju inte direkt skapad för att vara varm. utan snygg!! bild is coming up. wait for it. nu blir det biografen!
ett problem! jag älskar mina stela leder och sånt, ja. men nu får jag jätteont i benen efter en halv bio. typ inne i skelettet känns det som. och det finns ju inte direkt space att sträcka på benisarna. jäätteont och jättejobbigt är det. därför går jag på bio ofta. dahaba.

Kommentarer
Postat av: K

jag vantar pa bild med spanning! forresten laste jag benisarna lite fel. min hjarna ville vanda b:et upp och ner.. sa frisk ar jag, tjohej! <3

2010-04-09 @ 14:44:32
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0