meheme

toppen av lathet.
flyttade för hur länge sen då? mm, det var ett tag sedan. men jag har fortfarande tre ouppackade flyttlådor staplade på mitt rum. anledning: jag vet inte var jag ska ha alla saker. förutom alla 20 tavlor. de borde vara på väggen. förutom discokulan. den borde hänga i taket. förutom träbiten aka hyllan. den borde sitta uppborrad på väggen.
jag har varit hemma hela dagen. jag har ett gymkort i plånboken. jag kunde varit på gymmet hela dagen.
det är sol ute. jag kunde varit ute. jag har varit inne hela dagen.
så nu ska jag gå och handla. säger vi.

varför kan man inte bara pussla ihop sitt eget och andras liv så som man vill ha det. eller rättare sagt... varför kan inte jag få pussla ihop mitt och andras liv så som jag vill ha det. om alla kunde göra så hade det nog blivit en enda soppa. men jag? det hade iaf gjort mig glad och mitt liv lite finare. 

Kommentarer
Postat av: tini

livet hade varit alldeles för enkelt om man fick välja hur mkt pengar man skulle ha och vem som skulle älska en och finnas nära en. så enkelt att det inte ens hade varit kul :P kämpa på, gull!

2010-04-20 @ 20:55:36
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0