men vänta nu.. vad hände?

mwihimi, nej tinifini...alla i malmö vill inte ha mig men jag vet att du vill ;) pussi on your sideburnzah!

ehm, jag trodde jag skulle till rhodos. sen trodde jag inte att jag skulle någonstans. nu sitter jag här och ska överföra pengar till tini för jag ska tydligen till bulgarien. undrar fortfarande hur det gick till! jag är rädd för alla äckliga människor där kommer finnas. slaskplace me no likey. jag får bosätta mig uppe i en palm eller något. second thought, finns kanske inga palmer. vart ska jag ta väääägen? aaah, glödlampan tändes....hotellrummet!
men jag ska allt suga upp varenda solstråle i en vecka! skööönt.


Kommentarer
Postat av: tini

fatta va mkt ungdomar vi kommer festa med. folk som vi aldrig träffat förr. here's your shot, lär känna lite nytt skånefolk! :) och annat drägg. hehe.. men inte slask. vi bor fint. så sluta tänka så mkt ! :P puisssss

2010-04-16 @ 18:08:52
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0