mess with the bulls...you get the horns!

det är illa när man inte längre lyder sig själv. man kommer överens med sig själv om vad man ska göra. både jag själv och jag själv är med på noterna. men sen gör jag inte som jag bestämde. det är illa.

jag skulle:
- stiga upp i tid.
- äta frukost!
- träna på 24/7
- prata med frisören.
- sola.
- laga mat.

jag har inte:
- stigit upp i tid.
- ätit frukost. (eller räknas det om man äter mackan halv ett?)
- tränat. (eller räknas det att jag tog på mig träningskläder och sprang halva vägen till affären längst bort?)
- pratat med frisören.
- solat.

jag har:
- legat kvar i sängen till efter lunch för att chatta med mitt australiensiska busfrö.
- ätit frukost om mackan vid halv ett räknades.
- tränat om den där halva joggingturen räknades.
- pratat med ellos i telefon. hur skumt är det inte att jag verkligen har sett att hon jag pratade med hette berit. jag pratade ju i telefon så var såg jag det? jag har verkligen sett det. dock lät hon/han (inte för att jag har något emot transvestister) som en manlig transvestit.
- glömt att säga rabattkoden till ellos. hej fullpris.
- smidit planer för morgondagen med min klokaste vän. nu hoppas jag på vårsol.
- handlat kycklingfond för första gången i mitt liv.

jag ska:
- laga familjen Olssons currykyckling med ris.
- jag ska använda kycklingfond för första gången i mitt liv. sara hävdar att alla har sånt hemma, men nej? jag har inte växt upp med fond och buljong. vi körde med snabbmakaroner, pulvermos och grillkrydda. inte tillsammans.
- se på Up?

jag skickade ett sms till sara:
"det här är ett sms :]"

och får tillbaka den sötaste bilden på henne ever. hon såg verkligen levande ut. nooot.
" det här är ett mms på en miserabel människa som hatar praktik så jävla mycket att hon vill dö lite och som haft huvudvärk sen i torsdags. oj vad livet leker, naaaaaaaat"
jag älskar sara mer än livet. mmmhm.

MOHAHAHAHA, med det här inlägget sköt jag intessepilen rakt in i din vänstra hörselgång!!!

Kommentarer
Postat av: tini

aaaaj. min vänstra hörselgång gör ooooooooont!! :(

2010-04-27 @ 22:05:40
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0