min hjärnkapacitet är i stil med en tvättklämma!

jag borde seriöst göra ett iq-test! hade väl fått svaret - du är en tvättklämma.

HAHAHA, dog nästan av skratt när james och jag gick till hönsen med mat och vatten eftersom de andra inte börjar jobba förrän 12. jag sa att vår nyckel passade i grinden men det var fel nummer ett. vi kunde inte komma fram till hönsburen. eller kunde vi..?
vi kom fram till att jag borde kunna kräla in under grinden. james undrade om jag ville testa och jag svarade ja varpå jag kastade in min nyckelknippa genom grinden. HAHAHA, i samma sekund som den landade såg jag james chockerade min, hörde hans suck och hans skratt åt min extremt lilla hjärnkapacitet och hörde han säga:
- nu får vi verkligen hoppas att du kommer under! hur fan tänkte du där!?!?

då insåg caroline problemet!
jag undrar också hur fan jag tänkte där men in under grinden kom jag! x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0