mina nattliga galenskaper

jag skäms över mig själv. men ny dag. nya tag.
"man ska se framåt. inte titta bakåt. om inte en översnygg kille precis gick förbi ;) " - tini.

jag är seriöst skadad i min hjärna. jag kan ju erkänna att jag med (o)jämna mellanrum drömmer sexdrömmar. men jag inbillar mig att det är vanligt? men min drömvärld är helt vrickad! ena dagen jagar jag tjuvskyttar ned obama och zlatan medan en kollega ligger nerdrävd i en grop. en annan dag är jag en koala. ni kan ju tänka er hur fartfylld dröm det är att vara en koala som bara sitter i ett träd och stirrar. sen blev jag jagad och skjuten men det är en annan historia. men idag tar ändå priset. jag är inte ens säker på att jag borde eller får skriva upp och dela det här med världen men.
tänk er en dröm som innhåller både: tafs med oväntad kollega,  bad i överstort badkar med en annan kollega, larma toalettdörrproblem med en tredje "kollega" som jag aldrig tidigare drömt om, leta adresser att ha sex på med den första kollegan och en annan fet man som jag inte vet vem det var på en fjärde kollegas dator - adresser med väldigt passande namn som hade varit väldigt roliga att komma ihåg nu och skicka in som förslag till vägverket (även om alla skulle nekas) och hemska adresser som hade med minnet av Engla att göra (uu, hemskt att hon skulle dras in i den drömmen).

det är ganska dumt att jag drömmer om människorna jag umgåtts med under dagen eftersom jag umgås mest med de jag jobbar med ju. ganska synd om dem att de alltid ska dras in i mina nattliga galenskaper.

Kommentarer
Postat av: Kaussie

Koalan ar en symbol for mig saklart!

2010-04-27 @ 12:08:45
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0