missbrukar av exclamation marks javisst!!!!!!!!!!!

NU kom jag på vad jag tänkte skriva innan när jag skrev det menlösa inlägget!
jag lagade "currykyckling med ris" igår! riktigt stolt blev jag! riktigt spicey blev det också!
man skulle ta 2 msk curry. efteråt insåg jag att vår curry är "extra stark". brände till lite i munnen men ack vad gott!
MEN vafan är kynglingfond för idé? varför ha något i en flaska när det inte är flytande? man kunde försöka hälla, man kunde skaka, man kunde slå den mot ngt. inte fan fick jag ut någon fond! slutade med att det fick grävas ut med kniv! jag har aldrig samarbetat med kynglingfond förut så jag vet inte om den här bara var missbildad.
fett komplicerat var det iaf!
åtta utropstecken på 12 meningar. missbrukare av exclamation marks javisst!

Kommentarer
Postat av: Sara

Din fond var nog missbildad!

2010-04-28 @ 21:37:36
Postat av: tini

din fond är lika seg som du. mohaha :D <3

2010-04-29 @ 16:53:46
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0