när kaptenen talar

jag är så jävla trött. inte sovit en sekund inatt - på allvar. inte förrän när jag somnade med ansiktet mot bussrutan och vaknade när den tänkte lämna staffanstorp. men jag hann iaf kuta ut genom framdörren. nu har jag typ sovit i 2 timmar. jag har inte dött än men jag kommer. äggmålning och påskäggsletande känns mindre frestande just nu. men gårkvällen var helt galen - bra och dåligt och helt bisarrt. att folk får vara så dräggiga borde inte ens vara lagligt. ue. tänk vad kaptenen kan göra med folk. kaptenen och äckliga mojitos som inte gick att dricka och den minsta toaletten med för en gångs skull trevliga brudar utanför. en himla massa hemligheter ligger kvällen inne med men att mitt egna kött och blod aka min syster bestämde sig för att hälla sin cider i mitt hår utan anledning var inte okej. hej, klibbig hårkaka. mmhm. och poff så var hon borta och min sovplats också. så jag tackar tinis föräldrar som tillverkade henne. tini, hon är fin hon och det är inte första gången hon räddar mig från att sova med uteliggarna under bron. :*
smell you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0