påskharen har varit häääär!

sekunden jag tänkte att jag inte visste var min mobil var fick jag ett sms. tackar för gott samarbete!

igår var det påskmiddag i höör med massa fina människor. jag var sådär lagom social, hihi. började finfint när jag frågade om de råkat ta med sig fel barn (okänd människa följde med istället för systern). de höll på principen att de skulle vara fyra. supertrevligt förutom att jag var baklängeshungrig som en björn men fick vänta i 4 timmar på maten. alla barn tjatade men de vuxna tog det med ro. myyyycket ro.
"låt oss äta eller låt mig avlida" var mitt sista argument. jag fick svaret:
- ja, vi får väl sätta igång då, tar ju en timme innan det står på bordet. LÅT MIG AVLIDA!
sen fick vi springa runder och leta ledtrådar efter våra påskägg. ja, vi var 9 stycken mellan 8-22 år som sprang runt och letade påskägg.
det mest brighta var när de bestämde sig för att de skulle finnas i ugnen och sprang iväg. jag stod lugnt kvar och tänkte.. chokladen är nog fett smält isf (precis använt ugnen juuuue). när blev jag den kloke?
sen började byteshandeln och godisarna flög som fåglar genom rummet.
sen åkte vi hem. jag somnade såklart på bussen och vaknade på busstationen. perfekt. sen sov jag. om jag sov!
sa till min syster på tåget: ring inte för tidigt.
vaknar kl 10 av att hon ringer på porttelefonen trots att hon äger en nyckel.
well done schwester!

Kommentarer
Postat av: systern

men jag hade ju inte nyckeln med mig och de va dags för dig att gå upp ;)

2010-04-04 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0