petter är spinkig, jag är välbyggd meeen eeen sak har vi nog gemeeensaaamt!

det är tur att jag har kaussie på andra sidan jordklotet. fast ännu bättre när man har henne på en cykel mot malmö i sommarvärmen. hennes hjärna besitter enorm lagringsförmåga och hon är smart hon. och hon drar över mina jackärmar över mina vantar på vintern. det är en sann vän. OCH hon kommer ihåg pollysången.

gamla reklamer är faktiskt finfin underhållning!



nya ica-reklamen är ju också bara för skön. (hang in there, bara dålig kvalle första sekunderna. slutet som är roligt jue)

när han tar sig för hjärtat, hahah!
- jaa..fint.
- tycker du?
- nej


Kommentarer
Postat av: Kaussie

jadu, kom hit sa kan vi cykla fran Sydney till Cairns! det kallar jag utmaning. hur har du klarat vintern med jackarmarna utan mig?!

2010-04-24 @ 02:59:25
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0