smell you later folks!

tini, jag vet att påsken handlar om jesus. men att han föddes, dog, uppstod och petade navelludd kan de mer informationslagrande människorna hålla reda på. icke jag för jag sysslar inte med att lagra information. uppenbarligen.

en mer oallmänbildad människa än jag finns inte. jag är inte stolt utan snarare besvärad över den sanningen. henkebus fick mig ju att skämmas öronen av mig för några veckor sen eftersom jag inte lyckats lagra när första och andra världskriget var. på bussen hem idag skulle jag testa mig själv. men jag fick fantamej ta upp mobilen för att kolla när första var. jag har ju sparat det i ett oskickat sms. haha på mig själv.

tanten som satte sig bredvid mig på bussen hade nog gått och köpt min och james nysläppta 2-parfyms-collection. ' "död fisk" och "rutten gås" - taget direkt från vallgraven utan tillsattsämnen. '
mmhm. luktade inte hallon.
däremot, ja tack till gottluktande killar som susar förbi en och lämnar en najs parfymerad vindpust i min näsa.

smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0