thats whats up!

update: alien-antennen sitter fortfarande kvar på axeln.

en rolig tanke för mig själv. här i staffanstorp brukar vi gå till ica och handla. tar typ tre minuter. hela min uppväxt tyckte jag det var fett jobbigt när min pappa och syster tog beslutet att vi skulle gå till konsum som ligger max 10 minuter bort från ica (antagligen längre med mina små ben och extrema snigelfart dock). verkligen jättelångt var det. om vi skulle till vad som då var AGs så var det en självklarhet att ta bilen. men idag insåg jag att AGs ligger typ max två minuter från konsum. men tydligen gick gränsen på hur långt jag kunde sträcka mig att gå någonstans mellan konsum och AGs. man ska i princip bara gå över en väg och en parkering för att komma till AGs från konsum. men till AGs tar vi än idag alltid bilen. till konsum kan man gå.

Kommentarer
Postat av: HB1

så sant som de va skrivet! där går gränsen!

2010-04-27 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0