that's when i ruled the world

FÖRRESTEN!
roliiigaste konversationen hade vi igår! på mitt jobb råder det inte brist på barnförbjudna samtal, det kan jag lova. av någon anledning sker de alltid mellan mig och två andra män (förutom när jag inte är deltagande för det vet jag ju inte något om..) det kan vara olika män men de är alltid två. och jag är alltid ensamt kvinnofolk. men iaf!
J sprutar med vattenslangen bredvid mina ben flera ggr (hahaha, bara jag som tycker detta låter snuskigt nu när jag snackat om barnförbjudna samtal?), jag ser hotfullt på honom men han hävdar att jag inte kan göra ngt eftersom han inte sprutat på mig. jag tycker, det kan jag visst, tar upp vattenslangen och sprutar på hans ben. han tar då upp en MONSTERMOROT och tittar på den:
J: du vill inte veta vad jag ska göra med den...
jag skrattade så jag fick knipa. H dyker upp och jag berättar vad J sagt. samtalet om utrustade män uppstår. när H gått säger jag till J:
- vad ska jag göra nu i 1,5 h fram till lunch? hmm... juuuuste, vi ska ju göra musblandning! (jag skulle säga flugblandning!)

ue. jag skämdes lite där, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0