through glass

svullade pizza till lunch. igen. hej big mama på beachen 2010. men nej! jag var duktig. satt på röven i tre timmar för att sen traska hela vägen till värnhem. vi kan säga att det var för att vara nyttig. mest för att dölja sanningen att jag inte ville slösa pengar på en bussbiljett dit nu när jag bara äger ett rabattkort. var på gymmet i 1,5 timmar vilket  jag anser väldigt duktigt. nu är jag helt slut i varenda del av min kropp.

en sak! jag körde på 30 kg mer, på två av maskinerna, jämfört med andra gånger vilket ju bara kändes sjukt. på de andra maskinerna ökade jag med typ 0-15 kg. var jag jättemesig innan eller har muskelberget börja växa? eftersom vi ändå är inne på ärlighet ikväll så får vi väl erkänna att det måste vara det första. attans. men slut på meseriet.

jag har ett stort problem med gym. samma problem som jag hade med kajsa på friskis där man hela tiden skulle ner på golvet och kräla. när man låg centimetrar från det allmänt jättesmutsiga golvet såg man plötsligt pubes mitt framför näsan. vi ville båda spy i kors för det hände inte en gång. och inte två. wtf people. håll vad ni äger för er själva. okej, kanske inte så lätt att styra över? men snälla kan alla träningslokaler dammsugas lite oftare dåå? idag var jag själv kvar på gymmet så jag stretchade framför tvn. när jag sitter där och tänker att det är sjukt mkt grus och smuts och hår på golvet... vad ser jag? ...då gick jag hem.

pepparbiffen satt alldeles perfekt i buken. mmhm.

nu har jag dessutom ringt min käre broder1 och grattat honom en dag för sent. smisk på mina fingrar med en linjal! tur att vi firade honom en vecka för tidigt också. men han var fin och tackade så mycket. dock var ju rush hour 2 viktigare än syster. men han är förlåten.

nu ska jag kanske hålla mig vaken genom en hel film och låta alla muskler bara dö.

sov lika sexigt som igår så blir det finfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0