tips från mig till er

tinis bootycamp ska ha blivit ett bettercamp där hon ska äta massa frukt&grönt. jag skrev till henne att hon inte ska äta beska saker utan satsa på exotiska frukter och att hon kunde få en förklaring om hon behövde. det sa hon att hon behövde. så nu ska jag ha lite undervisning här, haha. trevligt ämne och så!
vad vi äter påverkar, vad jag har läst, hur vi smakar (och luktar antar jag) där nere. om ni lever på beska saker så ska det då bli aningen nästy för din partner/icke partner (och dig själv?). däremot om du käkar en massa friska exotiska frukter så ska det även smaka bättre between the legs! så nu vet ni det! gäller för både män och kvinnor skall kanske nämnas! vascheguuuud!

Kommentarer
Postat av: tini

tini älskar när du förklarar sånt. meeen så vitt jag vet gäller det bara sparris. lever du på sparris så luktar urin o under(bara)livet schparrris ;)

2010-04-11 @ 12:14:00
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0