to bring that whole thing down

oj, råkade skriva två långa inlägg och alla bestämde sig för att sluta läsa min blogg. det var inte meningen att vara så hemsk och övermata er på ord. feeeeelåt!
SJUKT HÄRLIGT VÄDER! jag käkade lunch med massa trevliga män idag med näsan mot solen. satte nästan i halsen när peter nämnde snö i helgen. fast när sätter jag inte i halsen under lunchen? igår var det en ättiksgurka. rekommenderas EJ för det bränner som fän i hela halssystemet! fast samuel lugnade mig med att det inte var här nere i skåne. pjuh!
SJUKT HÄRLIGT VÄDER! har minsann fått en rand efter mitt linne på bröstkorgen. iof mer soleksem än färg men ändå. hallå... soleksem och inte köldskador... jag klagar INTE!
SJUKT HÄRLIGT VÄDER! jag gick hem i älskade leggins, linne och tröja och SOLGLASÖGON men UTAN jacka, halsduk och vantar UTAN att få inre och yttre förfrysningar. aaaaaah.. LYCKA!
SJUKT HÄRLIGT VÄDER! jag bryr mig inte ens om att jag är utan mobil. jag har sol och jag har godis!
jag har tonfisk också för jag ska laga vad jag döpt till "barnmat" och titta på Horton.
DESSUTOM har jag varit duktig och ringt polisen och "lagt ner mitt ärende" OCH mailat med halebop och tagit reda på vad grekiskan de skrev till mig betydde OCH postat in mina betyg (sista dagen idag..jag är snabb!) till strömsund så att malmö kan inse att de älskar mig och vill ha mig på deras kurs. malmö, du vill ha mig. jag vet det.
efter att en trevlig lunchman sa "jag hoppas du kommer in! vi har ju massa litteratur på kommendanten och vi är alla lite klimatnördar så det är ju bara att komma bort" är jag sjukt pepp på detta!
MALMÖ ta mig! nej, inte sååå....!
chingeling!

Kommentarer
Postat av: tini

malmö vill ha dig! och alla i malmö vill ha dig. mums mums mums.

2010-04-15 @ 21:48:24
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0