upon my honor

haj och blåsfisk.
okej folks. jag förstår än en gång inte hur min hjärna fungerar. jag kan verkligen inte lagra information. det suger! jag kan allt om ingenting och ingenting om allting..
oj, vänta. reklamen är slut, måste kolla sista biten greys anatomi...
okej, var var vi? hiihi.
jag älskar att kolla på film men ändå minns jag inte dem? jag suger på filmtitlar och jag kommer inte ihåg handlingen.
ikväll kollade jag på sweeny todd som jag köpte. jag vet att jag såg den hemma hos leila i london i typ september för jag störde mig på den fula färgen blodet hade. även om man inte minns handlingen brukar man ju känna igen det efter hand man ser det? men inte jag! såg filmen som om det vore första gången. förutom blodet i slutet för det hade fortfarande en sjukt ful färg.
tänk om vi levt våra liv i en musikal...
och jag har räknat mina filmer. jag äger 91 stycken + serier. kanske borde se hur många handlingar jag kan förklara av dem. mmhm.

tack och hej leverpastej. puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0