under control

jag har tänkt lite igen.
såna barn (haha, "såna barn", älska min poetiska förmåga!) som växer upp i serier på tvn från när de är små pluttar till de är äldre (svårt att växa upp utan att bli äldre, doh) borde ju egentligen inte kunna skilja på vad de varit med om i "riktiga livet" och vad de gjort i serien. och det borde ju egentligen bli lite konsigt att de kallar 4 människor för mamma och pappa. de kan ju växa upp och bara "oh, kommer du ihåg när vi gjorde blablabla" och så bara är det typ en scen i serien. mm, har ni tänkt på hur knepigt det kan bli?
bara en tanke sådär lite random.

torsdag och fredag spenderade jag som kanske sagt i swellow hos min fina vän sara. på fredagen bestämde vi oss för att gå ut och andas syre och röra lite på oss. när vi tog på oss skorna sa sara på skoj: "jag tycker du ska ha den här på dig" om en blå overallsak vad det nu kallas. inte trodde hon att jag skulle anta utmaningen. folk tittade lite på mig och det kan jag förstå. jag var ju inte jättesexig, haha! uppvikta byxben och saggeröv ftw! grrr! men jag är inte den som är den! dessutom finns det en film uppe på facebook där jag ser helt efterbliven ut. hela kroppen bara hänger och lutar. jätteroligt ser det ut!
dock hade det varit mer spännande att gå ut så i typ malmö. då hade alla verkligen stirrat. i svalöv anses det ju rätt normalt ändå... di där bönderna!


och nej, jag sysslar inte med att ha likadana strumpor. men jag hade faktiskt ansträngt mig och tagit två gråa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0