Början av slutet slutet av början

Jag och Elin står ute i mörkret och regnet och väntar på bussen. Svinigt kallt.

Jag: Fan vad kallt det är. Aaaj, jag får ju värsta brain-freeze. Det fick jag för någon vecka sen när jag var ute och gick, du vet då när det var fullt med snö ute.

Elin: ah ah ah caroline, inte äta gul snö!

Det roade mig nästan en lång stund.

Nu börjar vi närma oss början av slutet slutet av början
så lyssna upp alla förvirrade resenärer som är med på den här resan
som inte vet vart dom ska men dom ska komma dit
som tycker att förvirrad är ett negativt ord
man behöver inte veta vart man ska
man behöver bara veta att man ska komma dit
Tack...


Kommentarer
Postat av: sara

haha, detdär var faktiskt väldigt kul. ah ah ah, alltså :P

2008-12-03 @ 18:25:09
URL: http://sahhara.blogg.se/
Postat av: me myself and I

ja, där fick hon till det. det var sån oväntad reaktion från henne också så det blev grymt kul!

2008-12-03 @ 18:33:22
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0