Broken

Jag vet inte vad men jag känner. Jag känner idag.
På gränsen till att gråta. På gränsen till att skrika. På gränsen.
Kan inte sitta still. Gungar fram och tillbaka på stolen. Kan inte sitta still.
Biter mig i läppen. Rynkar på näsan. Höjer på ögonbrynet.
På gränsen till att gråta. Biter mig i läppen. Torkar bort tåren som nästan rullar ner för kinden.
Jag vet inte vad men jag känner. Jag känner idag.
Broken med Lifehouse går på repeat. Jag känner den.
Den som får mig att känna? Eller är det jag känner som ljudet i låten. Eller som texten som uttalas.
Jag har inte svar. Jag bara känner. Gungar. Biter. Torkar. Och lyssnar.
Andas.

The broken locks were a warning
You got inside my head
I tried my best to be guarded
I'm an open book instead
And I still see your reflection
Inside of my eyes
That are looking for purpose
They're still looking for life

Kommentarer
Postat av: din vän K

min kära vän. nu är det jullov, och då ska vi banne mig samlas hela gänget och prata ut om allt som hänt!

2008-12-20 @ 11:28:44
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0