Disturbia

Jag och Sara ska skriva saker som vi stör oss på den här veckan. Saker som stör mig:

- när det sitter kvar en liten pappersremsa efter att man dragit bort ett blad från ett häfte.
- när en apelsin är torr i ena sidan
- när man trampar på ett riskorn och det fastnar under strumpan
- när folk tuggar tuggummi på ett konstigt sätt. Vad är grejen med tungan liksom?
- att människor den 3 december öppnat 12 luckor i chokladkalendern
- när man drar öglan för långt då man knyter skorna
- när någon byter plats på knivarna, gafflarna och skedarna i bestick-lådan
- det vita på apelsiner och clementiner - måste plockas bort!
- när brödrosten inte rostar hela brödskivan. En orostad sladdrig hörna av en rostad macka är det äckligaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fan vad roligt! du kan uppdatera den listan för det är precis sådana saker jag stör mig på också, fast som man hinner glömma innan man skriver ner dem. : P

2008-12-03 @ 23:14:37
URL: http://byebyedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0