Skumtomtar brinner med blå låga.

Lussekatter, kladdiga muffins med sked. Idol.
Grilla skumtomtar över levande ljus tills skumtomten börjar brinna med blå låga.
Jag och Kajsa hade en alldeles egen lussevaka. De är de bästa.
Konstigt ljust vid tolv på natten.

Förövrigt har jag har en underbar familj.
Egiostiska och ohjälpsamma människor är väl de bästa.
De har tagit sönder mitt Guitar Hero. Guldstjärna till dem.
Gör mig så lack när folk inte kan lägga skivorna i fodralen utan bara slänger omkring dem.
Repor.

Arga känslor i dagens slask.


Kommentarer
Postat av: K

våra lussevakor äger skiten ur jägers!

är GH helt kaputt? jag som skulle slå dig :(

2008-12-13 @ 20:46:22
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: Magister Blogg

kära elev! jag skriver det på bilden innan jag laddar upp den. typ i paint. lätt som en plätt!

2008-12-16 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0