Through the stars

Hej stress.
Hej tidsbrist.
Hej magsår.

Hejdå läsk- och jouicedrickande.
Hej gratis film och hejdå filmsug.
Hej snuskig kusinhumor och Hejdå negativitetens flöde.
Hej ny frisyr och Hejdå långt dassigt hår.
Hej jullov och Hejdå skolan.
Hej nya försök och Hejdå krossade planer.
Hej saknad och Hejdå påtvingad slump.

Några dagar kvar och jag ska klara det. Några tusen magsår får man väl ta sådär. Om min syster eller fader läser detta kan jag meddela att jag och Daniel har bestämt att vi ska fira jul hos dem. Nu kanske ni vet det. Annars får vi väl ta det när vi ses i framtiden.

Jag är inte längre den snuskhummern jag var på högstadiet. Men jag kan inte hjälpa att ryckas tillbaka till den humorn när man får det ena snuskiga julsmset efter det andra av sin kusin. Kanske är det mer lämpligt när man snart är 30? Hmm.

Det finns människor som jag inte kunde leva utan som jag inte längre träffar mer än typ under en promenad en gång om året. Att detta inte bekommer dessa människor i  den vänstra lilltån kanske är det värsta.

Till tjejen som flyttat hundratals mil bort skickar jag mina tankar genom stjärnorna. Det finns ju trots allt ni som finns. Ni som gör min dag. Ni som gör det värdefullt. Till er ägnar jag all min positiva energi och kärlek. Även om även vi kanske har våra stunder.

Cause I wanna know if you can see the stars tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0