Wicked stuff!

Sjukaste natten EVER!

Somnar och plöstligt ringer telefonen där nere. Jag flyger upp som jag alltid gör när det ringer. Mamma vaknar också och springer ner och svarar. Jag går och lägger mig igen och ser att klockan är 00.30. Mamma kommer in på mitt rum och räcker mig telefonen:

Mamma: - ta den, jag fattar inte...jag vet inte
Jag: - men va? jaha!

Jag tar telefonen och säger hej?. Någon hyperkille i andra änden säger åt mig att sjunga en sång. Jag bara va? Han skulle vara från Mix Megapol och jag skulle vinna 15000 om jag sjöng vilken låt som helst. Jag fattade ingenting och kunde verkligen inte komma på en enda låt.

jag: - men va? ska jag sjunga en låt?
han: ja, kom igen nu. vilken som helst.
jag: meeeen, fan jag vet inte
han: kom igen nu, gör inte lyssnarna besvikna, du har en chans på dig, sjung vilken som helst

Alla låtar är som bortblåsta men det första jag kommer på är veronica maggio  - 17 år. Känner mig skiidum när jag sjunger de 4 första raderna medan mamma tittar chockat på mig.

han: men kom igen, sjung nu då.
jag: MEN jag sjöng ju precis!
han: sjung vilken du vill, kom igen nu. en chans från och med...nu!

Jag sjunger raderna igen!

Han: - men kan du inte sjunga eller? vilken låt som helst...
jag: vafan jag sover ju!!
han: - men kom igen nu, sjung!
jag förtvivlat: Jag har ju redan sjungit den två ggr!! vad är det här
han: - men du har chans på 15000, sjung valfri låt för lyssnarna

Jag sjunger IGEN!!

Han börjar gagga igen..klick.. helt förtvivlad och chockad klickar jag honom.

Nu undrar jag: VAFAN VAR DET!??!!

1. Han lät som en radiopratare uppåt landet.
2. Inget fniss eller tvekan.
3. Om det var seriöst, varför mitt i natten?
4. Om det inte var seriöst och jag blev grundligt lurad hoppas jag att ni hade jävligt roligt och jag är glad att jag kunde bidra med lite sjönsång!
5. Om det var på riktigt så har jag sjungit på radio tre gånger och typ skrikit och varit frustrerad och svurit för lyssnarna som så fint ville höra mig sjunga.
6. Hoppas att jag får 15000 : P

HELT GALET!!!

Om ngn hörde mig i natt kan ni ju säga till ; O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0