Beautiful disaster

Okej, kanske fler än min syster som blev förvirrade igår när jag skrev att jag överlevt denna veckan också. Nej, veckan är inte slut. För mig var den det ur skolsynpunkt. De jobbiga sakerna som plågat min hjärna denna vecka var avklarade. Förklarat.

Jag och Sara har nyttjat sprit något fruktansvärt idag. Inte munnen. Händerna. Bakterieodlingar och smittoöverföring heter biologi breddning. Det enda som gör det roligt är Sara. Som med massa annat. Jag råkade trycka för hårt tre gånger och sara hällde handprit på bakterierna vi skulle odla. Antagligen inte en superbra sak. Haha. Fast allt fingergos var trevligt (när vi 35 ggr skulle överföra bakterier mellan varandras fingrar).

Efter skolan fotograferade vi vid det sjukt stora trädet jag gått förbi varje dag men aldrig riktigt lagt märke till. Förlåt trädet. Sara tog en mycket fin bild som nästan dödade oss av skratt. Raderad. Inte stannade hon där nej. Såklart ska hon gå med rumpan  i vädret hela vägen hem. Har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när! Fast jag försöker lida med henne. Vi gick ju faktiskt förbi människor. Snuttan!

Andreas och Filip har tagit sönder min dator. Det var längesen men jag har inte kollad disk-saken förrän nu och den går inte att få ut. Datorn piper fruktansvärt ibland. Jag blir ledsen i ögat.

I skolan kom jag på att jag gjort saker som jag alltid tänkt att jag aldrig har gjort. Inte bra. Men det gör ingen skillnad. Jag lever.

Beautiful disaster


Kommentarer
Postat av: Annie

Vad vad, har du gjort som du aldrig skulle göra???? För de har jag gjort många gånger... SUCK!!!!

2008-11-06 @ 21:18:27
Postat av: Annie

haha, en såndär upplevelse jag pratade om igår...

jag kanske ska börja läsa vad du skriver istället för att se några ord och sen lägga ihop dem lite som de passar mig bäst...

2008-11-06 @ 21:31:26
Postat av: Miriam

Haha, fyra kommentarer bara sådär är ju aldrig fel:P Haha!

2008-11-06 @ 22:17:58
URL: http://onthecreativeside.blogg.se/
Postat av: Miriam

och förresten så finns det säkert plats i bioklubben!

2008-11-06 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0