Take the shackles off my feet so I can dance!

Jag börjar på panik av mitt hårfällande. Det skulle ju ha med stress att göra. Efter en otroligt kul och ostressig vecka trodde jag att det hade minskat men fan inte. Min hästsvans känns jätteliten och jag hoppas till tusen att jag inbillar mig. Det börjar skrämma mig nu. På riktigt. Fick tipset att skita i allt. Men det kan jag inte. Jag skiter i allt för stunden men sen kommer jag till den stund då den seriösa människan i mig tar över och jag känner att jag måste göra allt jag skitit i. Och ja, då är det ju ännu stressigare.

Men den äckliga försöksrapporten i biologi breddning som förföljt mig med sin äckliga existens som ett svart skotthål på min annars obefläckade själ är nu gjord. Fem timmars slit för två och en halv sida. Så j*vla skönt och nu ska jag inte tänka alls på den mer förrän på torsdag. Så det så! Nu ska jag åka till min faderkaka, övningsköra imorgon och försöka tänka som Henrik för det kanske var ett bra tips jag fick där. Värt att prova i alla fall. Sen ska jag åka till jul på slottet och leka paparazzi.

Värt att nämnas är också att jag klarat av 4 låtar på hard i Guitar Hero. Jag förstår inte hur människor kan. Nu vill jag testa trummor.

Peace in your ass fella'!

Take the shackles off my feet so I can dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0