Hurtful

Dåliga bortförklaringar och wajnare är något av det värsta på den här planeten. Jag klarar inte av människor som hittar på ursäkter för allt. När det dessutom är en så dålig bortförklaring att jag bara inte kan gå på det vet jag inte vart jag ska ta vägen. Bita sig i läppen kan man göra. Kan folk inte bara stå för vad de vill och inte vill och bara ut med språket?! Okej, jag säger inte att jag är perfekt och inte kommit med någon kass ursäkt någongång men jag har varit arg på mig själv varje gång och har nästan börjat bli för ärlig.

Nu är jag är säker på att jag vill jobba med djur. Jag vill ha djur. Jag vill resa och se djur. Jag vill hjälpa djur. Jag vill skydda djur. Jag vill vara ett djur. Djur wajnar inte och de kommer inte med dåliga bortförklaringar och de förstör inte medvetet sin egen miljö. De verkar vara ärliga individer som tar dagen som den kommer och gör det bästa av situationen. Vi borde bli mer som djuren istället för att plåga ihjäl dem.

Almost 60.000 sheep were transported in extreme heat for more than 70 days because Saudi Arabia would not accept the sheep because they were suffering from a virus. More than 5.000 sheep died of heat stroke and stress before the survivors were finally unloaded to be slaughtered in Eritrea.
Besök Malmö Muséers hotspot-utställning and get a grip!


I used to laugh it off
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in a pouring rain
The more I had to change I'd just stay the same

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful


Jag väntar på ingenting och allting. And it is pretty hurtful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0