A big fish in a little pond

Either I feel like a small fish in a big ocean or I feel like a big fish in a little pond.

Den här söndagen har varit det tråkigaste. NäringsvävAr och skogsbränder gör mig stressad och uttråkad. Samhällsprov puts me six feet from the edge. Engelskaprov throws me over. Hurtful som nu spelas för 50ionde gången idag står på repeat och kan inte komma loss. Snart är det hurtful. Den här söndagen har varit så enerverande tråkig att jag till och med blivit irriterad på Sara, så irriterad att jag loggade ut från msn för att kunna koncentrera mig. Egentligen för ingenting. Hon ska alltid ha rätt. Och det ska jag med. Krock. Idealet för en killes utseende för mig har vi också kommit fram till. Bilder och personer. Och det är ju av självklar betydelse för världen. Mitt liv känns som en otrolig betydelse för världen. Inte. Men jag ska göra gott. På ett vänster.

Either I feel like a small fish in a big ocean or I feel like a big fish in a little pond.

You might be a big fish
In a little pond
Doesn't mean you've won
'Cause along may come
A bigger one


Kommentarer
Postat av: Kaycha

åh, chris martin är så vis. du med, min vän!

2008-11-17 @ 18:54:33
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: Syster

du betyder mycket för mig!!! ehm även om jag klantar till allting hela tiden... jaja, snart blir väl ngn riktigt arg på mig, och de ska jag ha så kanske jag kan skärpa mig...

Men vi ses på freda :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Stressa inte igäll dig, de lönar sig inte!!

2008-11-18 @ 21:31:22
Postat av: Me

Du betyder allt syster. And me lovvar dig no matter what you lyckas do. I älskar mine english just now!

Som fan att we do om I survivar! <33

2008-11-18 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0