Seize the day

Idag var en underbar dag. Vad kan en dag med lyxsällskap i form av min alldeles speciella blåmes annars vara? Underbart som sagt. Jag lyckades för första gången göra ätliga pannkakor (plättar). Go me! Sen gjorde vi oss skogsmulliga och jag tog återigen på mig min rosa tantmössa för att bege oss ut i skogen. I höstlöven pratade vi om allt värt att prata om. Ventilering exclusive kallar jag det. Jag hittade omedvetet på uttrycket stenhundratalet.  Goda plättar, äppelmos rinnandes på kinden och oboy på byxan. Kladdigt som bara jag kan göra det. Fotografering och snubblingar är livet. Film och nostalgi på hög nivå.

Till Kajsa:
"I'm no picnic" och  "Jag har en pick i mitt ansikte" : P

Tack för dagen YOU! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0